MAXXUS ATF-CVT (Automatic-Transmission-Fluid) е специално проектирано за употреба в съвременните CVT (CVT = Continuous Variable Transmission) трансмисии.
Описание:
MAXXUS ATF-CVT е направено от внимателно избрани HC синтетични базови масла и специални добавки. Специално е проектирано да покрива уникалните изисквания на ремъчните и верижни CVT трансмисии.
Приложение:
MAXXUS ATF-CVT се препоръчва за употреба в много CVT трансмисии. То показва отлично поведение на триене метал/метал и превъзходни свойства на усилията на усукване на трансмисията. Моля съблюдавайте инструкциите на производителя за пълнене и интервали за смяна.
Също така MAXXUS ATF-CVT се препоръчва където са специфицирани следните инструкции за пълнене:
• Audi/VW TL 52 180 (G 052 180)/TL 52 516 (G052 516)
• BMW/Mini (EZL799)
• Daihatsu TC/Amix CVTF-DC/-DFE
• Dodge/Jeep NS-2/CVTF+4
• Ford (CVT23/30) MERCON C
• GM/SATURN DEX-CVT
• Honda HMMF/HFC-2
• Kia/Hyundai CVTF
• MB 236.20
• Mitsubishi DiaQueen NS-2/CVT Fluid J1/J4
• Nissan NS-2/-3
• Toyota TC
• Subaru NS-2/Lineatronic CVTF
• Suzuki TC/NS-2/CVT Green ½
Предимства/Ползи:
• много добър рационален продукт за CVT приложения;
• съвременна технология за превъзходна работа при триене метал/метал и стабилност при триене;
• надеждна работа при превключване по време на целия работен интервал;
• отлична работа при превключване при ниски температури;
• много добри свойства срещу износване за надеждна работа и максимален живот;
• много добра стабилност при стареене и оксидация.
• MAXXUS ATF-CVT е специално ATF масло за CVT приложения.
Да не се смесва с традиционни ATF масла. За да се използват пълните предимства от работата на MAXXUS ATF-CVT се препоръчва пълна смяна на маслото когато се преминава към MAXXUS ATF-CVT.
Забележка: MAXXUS ATF-CVT не се препоръчва за употреба в хибридни CVT (Honda/Ford), DCT/DSG (Double Clutch Transmission) или конвенционални стъпкови автоматични трансмисии.